cAkaRaN hIDuP
Suasana panas di kala matahari berdiri tegak diats kpala langsung x dihiraukn pemuda trsebut.Jam dithn dilihat berulang kali.Diwajahnya jelas terpancar riak kerisauan.

:Ya Allah.selamatkan lah ank dan isteriku..

harun yg semenjak tdi sabar mnuggu tersenyum puas sebaik shj dikbrkn bhw ank dan cucunya selamat.brgegas harun mendptkan cucunya itu dan segera diazankn smbil disaksikan hasimah.Selesai diazankn,byi yg beratnya 2.5kg itu diberikan semula kpd ibunya.

:Nama apa ank kamu ni Shimah??:soal harun
:Zaha nk namakan Azlin:balas hasimah smbl membelai anknya itu
:pendek namanya tu..bapak tmbh bleh x??:soal harun. hasimah menanggukkan kplanya tnda stuju..h
: Azlin.....Azlin....Shafina.Azlin Shafina Mohamad Adzha.Kamu stuju x??:Soal harun bimbng ank menantunya x menyukainya.
:Baik pd bapak..baiklh pd kami:bls hasimah.

Adzha brsorak gmbira sebaik dkbrkan dia mdpt ank perempuan.Pndangan org ramai trhdpnya di Pudu Raya itu x mghalangnya itu menunjukkn bertapa gembiranya dia.Sebaik shj tiba di hospital,terus dicapai anknya itu dan sekali lagi bayi trsebut diazankan..

Mcm tulh cite saat2 aku dilahirkn.sebak gak dgr..huhuhu time tu abah btugas kt KL,mama plak kat Kelantan.Ikutkan aku lahir bln 3,tpi tah knp aku nk kuar cpt la plak..hehehehe kelam kabut abah dibuatnya..sbb itulh,aku slalu brdoa agr pjgkn umr ayahanda dgn bonda aku ni,biar aku dpt bls budi diorg 1 ari nanti..AMIN.......LOV MAMA ABAh.Kiss n big hug 4 U..
0 Responses

Post a Comment