cAkaRaN hIDuP

Tolong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jangan buat Sahabat Aku menangis lagi.
Tolong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jangan buat Sahabat Aku bersedih lagi.
Tolong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jangan Musnahkan cinta Sahabat Aku lagi.
Tolong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jangan Lukakan Hati Sahabatku lagi.

Tolonglah..aku bersujud dan berdoa padaMu Ya Allah...Sesungguhnya Sahabat aku ni bukan Sahabat biasa bagi ku,bgiku dia ini istimewa kerana dia adalah seorg Sahabat Baikku yang aku harap kekal dunia dan akhirat kelak.Sahabat yang dapat mengembirakan aku dikala jiwa aku diselubungi masalah.Ya Allah,sesungguhnya,hamba mu ini tidak mampu melihat Sahabatnya itu menitiskan air mata..Aku mahu senyuman manisnya itu dan gelak tawanya sentiasa meniti dibibirnya.Aku mohon pada mu Ya Allah....Makbulkan doa Hamba mu yang hina ini

AMIN!!!!!!


0 Responses

Post a Comment